Wednesday, August 19, 2009

Direct to the President

Members or non-members of Sportswriters Association of Malaysia (SAM) can give their feedback directly to the president now that Ahmad Khawari Isa has a blog. He's chairing the first exco meeting Thursday, his first as the president, after incumbent Abu Bakar Atan decided not to seek re-election last Saturday. Visit here

18 comments:

Anonymous said...

Yeah, right....as if the new president tak payah wat story kat opis.
- Once an angry young frenchman

Anonymous said...

Khawari Tahniah....

Berkhidmatlah dengan penuh ikhlas dan tidak mempunyai agenda peribadi. Semasa mempunyai kuasa sementara yang dipinjamkan ini, diharap sdr tidak menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal seperti mana yang dilakukan oleh FAM meluluskan yang gagal dan menggagalkan yang lulus fitness test....

Anonymous said...

Rizal tolong sampaikan tahniah kat khawari.

ini peluang kawan-kawan kau nak tibai kolonel bersara tu. dia org lantik budak ros tu dlm friendly malaysia vs kenya - gambar dia ada dlm web fam - selepas budak ros tu fail fitness pada pagi hari yg sama dan sekali lagi budak ros tu dilantik masa malaysia lwn china. aku yg passed fitness lari mcm nak mampus apa pun tak dapat. kau tolong la tanya timbalan chairmen tu atau Dato Raja yg baru dilantik sbg Chairmen pengadil tapi tak berani nak umumkan . Betul ke?

Anonymous said...

Anon 10.43, berani ke Khawari dan Rizal ni belasah colonel bersara tu? Dulu pun Khawari dah kena sergah pasal tulis MC Singapore yang dilantik dlm liga M. Sejak tu, dia dah malas tulis pasal kepincangan FAM.

Jangan buang masa pikir kes budak gagal fitness tu. Kalau tanya colonel bersara tu, dia mesti ada jawapan bodoh yang tak masuk akal punya nanti....

Anonymous said...

Pada sesi perlawanan kelayakan Liga Futsal Felda-FAM di Kelang baru-baru ni pun si colonel pencen tu pun dah hantar ref futsal yang tak bertauliah (sama macam ref Bardhan cup yang tadak lesen dulu la....)

FAM dah ada ref yang lulus dan layak sebagai ref futsal. Tapi sebab 'pandai sangat', maka dihantarnya ref yang tiada basic futsal.

Patutnya hantarlah ref yang dah lulus exam futsal...

Sikit punyai pandai ke colonel pencen ni....

Mangkuk Ayun said...

Alahai...kutuk FAM kat belakang pandai..kutuk FAM kat blog pandai...tapi depan org FAM, jilat bontot....piraaah!

hipokrit abad ke-21!

Anonymous said...

... betul tu. Terutama sekali yang dah pencen...

Anonymous said...

Betul ke YBM Raja Ahmad dilantik sebagai Pengerusi JK Pengadil menggantikan our late friend Nazri Abdullah? Mengapa Tiada pengumuman rasmi FAM?

Dato' Chin Aun yang sebelum ini memangku jawatan tersebut nampaknya diketepikan oleh FAM.

Chin Aun pernah menerajui JK Pengadil FAm sebelum ini dan tidak salah jika beliau dilantik untuk menggantikan Nazri.

Tapi kerana sikap beliau yang telus, lurus dan sentiasa menegur perbuatan salahlaku, maka beliau tidak layak untuk membimbing pengadil Malaysia.

mangkok tingkat said...

HANYA mereka yang pernah menjilat bontot org FAM saja yang takut dengan bayang-bayang sendiri dan menuduh orang lain pula turut sama menjadi kaki jilat bontot.

Eeeeeeiiii tak senonoh....

Anonymous said...

Bukan kutuk dan bukan juga bantai wahai si mangkok ayun. Cuma dibimbangi perbuatan ini diketahui oleh FIFA kelak. Ini sudah pasti akan menjejaskan peluang sdr Subkhiddin untuk beraksi pada Piala Dunia.

Sdr. Azmi Abdullah, pegawai pembangunan pengadil FIFA bagi rantau ini cuba-cubalah selidik gejala kurang sihat ini. Selaku wakil FIFA, anda berhak dan patut memperbetulkan keadaan sebelum menjadi parah

Anonymous said...

Mangkuk-mangkuk sekelian, Kol Bersara ke atau sapa-sapa yg belum bersara semua kat Kelana Jaya tu dah imune dikutuk depan atau belakang..Gua tengok org2 kat FAM tak pedulik apa org luar kritik dia daa.

MANGKUK TINGKAT
EX-EC

Anonymous said...

Kepada Presiden SAM,

Saya ingin menjadi ahli SAM, macam mana saya boleh menyertainya. Apa yang perlu saya melakukan untuk menyertai SAM? Saya bukan seorang pemberita tp cuma seorang blogger sukan tempatan.

Sekian.

Anonymous said...

Khawari,
Anda juga dinasihatkan supaya tidak menyalahgunakan kedudukan dan kuasa yang ada - mentang2 ada kuasa, anda mencalonkan diri anda sendiri untuk kepentingasn peribadi...
Anda jangan tiru macam apa yang berlaku pada Final Piala Presiden di Pasir Guadang semalam. Mentang2 boss tak ada, lalu ambil kesempatan calonkan nama sendiri untuk mengadili perlawanan itu.

Piala presiden ni patutnya bagilah kpd adik2 muda yang berpontensi untuk mereka mengasah bakat serta menjadi pendorong dan galakan kpd pengadil2 muda lain - Tak sepatutnya ambil kesempatan beb!

Anonymous said...

transparent president...Khawari should treat his injured knee at the hospital first...

Anonymous said...

sapa yang boleh komen tentang perlantikan pengadil final Presiden hari tu...dah jadi member kamcing apa nak herankan...

Anonymous said...

satu lagi kes di FELDA Futsal di Klang hari tu, RA yang dilantik salah seorang tu mana tau pasal Futsal pun, zaman dia jadi reff mana ade Futsal. lagi satu mana dia ada pegi course Futsal instructor. apa yg dia nak komen bila reff Futsal Piala Dunia buat game.

Anonymous said...

anon 4.27,
Zaman sekarang suma boleh berlaku. 1 Malaysia, 1 FAM, 1 kepala....

Anonymous said...

mengapa tidak:)