Thursday, March 5, 2009

First class facilities, third class maintenance

Kindly pay a visit to this blog here on the dire need to maintain our sports facilities. And yet we expect first class performance from our athletes! Perhaps Datuk Seri Shahidan Kassim and former Selangor State Sports Council top official Datuk Paduka Dr Mumtaz Begum Jaffar can say something on this.

3 comments:

Anonymous said...

BRO

Masalah dengn akita kat malaysia bila kita nak buat sesuatu kita nak yang terbaik dan terbagus, tetapi bila kita dapat kita nak jaga akan jadi masalah.

Bila kita kemukakan masalah kepada PBT mereka akan menyatakan bahawa kos pembaikkan tinggi dan tak ada budget.

Tetapi kalau kita halusi akan pembaikan berkenaan kos nya tak seberapa tetapi akibat daripada persen yang perlu di berikan menyebabkan harganya bertambah. banyak tempat kena kow team so dari harganya RM10,000 dah jadi RM50,000

Ini lah Malaysia hakikatnya, kalau gejala ini tak di rawati kita akan jadi seperti Negara-negara di Afrika (negara dunia ketiga)

Suruhanjaya Rasuah Negara perlu ada di semua PBT bagi memantau perkara sebegini

harious

JOHN KAKI HISAP

Mulut Berbuih said...

Rizal

Da lah Rizal, takda siapa pun yang pedulik
Orang lebih minat tentang pesonaliti dari fasiliti
Buat penat aje mencanang berita macam ni
Sama macam anjing menyalak bukit

Mulut Berbuih
Sg Nibong

AIR MATA BERDARAH said...

Stuju dengan mulut berbuih

Saya ingat kalau keluar air mata berdarah pun tak ada yang peduli.

Tengok saja respon pada artikel ini.Berapa ramai yang komen?
Kalau akademi fantasia, mungkin rakyat malaysia sanggup belanja juta-juta sms untuk menangkan artis kesayangan mereka.

Bab yuran sekolah semua melenting tak tentu arah

Kemudahan sukan, siapa yang bertanggungjawab?

AIR MATA BERDARAH
Batu laut