Monday, March 14, 2011

Tahniah Chong Wei, apa khabar Misbun?

Apa khabar Datuk Misbun Sidek? Masih merajuk dan tidak mahu pulang ke pangkuan Persatuan Badminton Malaysia (BAM)?

Apakah kemenangan Chong Wei di Seluruh England awal pagi tadi menewaskan Lin Dan membuktikan sang juara dari Pulau Pinang itu sudah benar-benar bersedia memutuskan ikatan dengan Misbun dan menyerahkan masa depannya kepada Tey Seu Bock dan Rashid Sidek?

Benarkah Rashid sudah jual rumahnya yang dulu hanya setapak dari rumah abang-abangnya Misbun dan Jalani?

12 comments:

Anonymous said...

Syabas! Chong Wei you can be the best by beating Lin Dan again and again in future. Lin Dan is not really that great.

Bagi Misbun terpulang kepada anda utk memilih jalan terbaik utk menjadi jurulatih yang terbaik dengan melahirkan jaguhan.

Anonymous said...

SLEPAS NI TUMPUKAN KEPADA OLIMPIK
DAN JUARA DUNIA PULAK

Anonymous said...

SLEPAS NI TUMPUKAN KEPADA OLIMPIK
DAN JUARA DUNIA PULAK

Anonymous said...

SELEPAS INI TUMPUAN KEPADA OLIMPIK DAN JUARA DUNIA PULAK

Anonymous said...

Congrats Chong Wei.
Maybe it is best for Chong Wei to try this current batch of coaches. looks like his performance is better

Abu Husin said...

Tahniah Lee Chong Wei diatas kejayaan mempertahankan kejuaraan All England dan berjaya menewaskan Lin Dan di pentas kejohanan utama.

Dari segi permainan nampak Lin Dan tidak lagi mempunyai kelebihan atas Chong Wei. Pertahanan dan serangan Chong Wei sangat berkesan. Cuma permainan di jaring Lin Dan ada kelebihan.

Teruskan usaha. All England merupakan langkah pertama yang penting dalam buruan EMAS di Olimpik LONDON 2012. Itu harus jadi keutamaan.

Anonymous said...

Kasihan MIsbun, dia jadi mangsa kerakusan 3 serangkai yang gunakannya untuk kepentingan mereka. Mujur LCW cepat sedar dan lekas2 buat pusingan U, hingga terkapai-kapailah Misbun akibat perbuatan tidak bertanggungjawan 3 serangkai yang termasuk seorang saudara rapatnya sendiri.

Mereka ini bukannya meletakkan kepentingan badminton, cuma nak gunakan Misbun dan LCW untuk dapatkan wang untuk persiapan Sukan Olimpik.

Adakah 3 serangkai termasuk seorang bekas pegawai badminton yang tak tau malu itu akan membantu Misbun yang masuk bulan ini dah tiga bulan tidak bergaji?

Baguslah Rashid pun dan cepat sedar. Harap Misbun akan buat keputusan yang terbaik. Lupakan 3 serangkai yang jelas bermuka tebal dan hanya wang jadi kiblat mereka sahaja.

Cukuplah jaja nama Big Momma sana sini.

MZZ said...

Chong Wei & Misbun ada haluan masing2. Isu yg lebih besar siapa yang akan ganti Chong Wei dalam masa terdekat - ketiadaan pelapis berbakat adalah "ancaman" sebenarnya.

Unknown said...

syabas syabas dan syabas kpd misbun jasa mu tetap dikenang!!

Anonymous said...

SKONG PENDAPAT MOHD ZULAKHMAR SEPATUTNYA MULAI SEKARANG PELAPIS2 BAM DIDEDAHKAN KEJOHANAN LUAR NEGARA BIARPUN MENGALAMI KEKALAHAN YANG PENTING EXPOSURE

Anonymous said...

BEGITULAH NASIB ORG-29 YG MEMPERJUANGKAN SUKAN D'MSIA....
SETELAH BERPENAT-LELAH & MELAHIRKAN SANG JUARA...AKHIRNYA TERPAKSA AKUR DGN KERAKKUSAN MANUSIA YG BERTOPENGKAN WANG & PANGKAT.... (itulah nasib misbun)

kalau betul-29 lah org29 dlm BAM NK MENGEMBANGKAN BADMINTON D'MSIA NI... MANA MENGHILANGNYA BAKAT SEPERTI CHONG WEI 1, 2 DAN 3...KENAPE BELUM DI TONJOLKAN LAGI, SDGKAN HARI NI....CHINA BERKUBURNYA KEKENTALAN LIN DAN, MEREKA MASIH ADE CHEN HONG DAN beberapa nama besar lain-2 lagi yg akan mengegar gelanggan dunia badminton sehari-duo lagi...

hskamal said...

Tak perlu Misbun lagi. Chong wei, bersama Bam boleh meneruskan langkah
kehadapan(move-on)Misbun harus ingat, yg Bam wujud bukan kerana dia.
Misbun wujud kerana Bam.