Tuesday, March 29, 2011

JSB v MBH...and the winner is...

Joseph S Blatter (JSB) versus Mohamed bin Hammam Al Abdulla (MBH)...loose cannon suspects Michel Platini will emerge victorious, come 2015.



Whether Sepp Blatter (seen here with loose cannon and CAF president Issa Hayatou) retains his FIFA presidency...


Or Mohamed Hammam Al Abdulla becomes the first ever Asian to helm the world body...


Loose cannon firmly believes former France maestro Michel Platini is the FIFA president-designate come 2015...that means Blatter will win the battle of 2011 before passing the baton to Monsieur Platini...

6 comments:

ZLATANERA x said...

Menarik kalau Hammam berjaya jadi presiden FIFA pertama dari ASIA…tu pun kalau semua negara-negara ASIA bagi full support…Kalau Datok Seri Sepp Blatter menang..makin sedap la dia jadi presiden buat penggal yang ke-4…Fikir-fikirkanla..

p/s : Bro Rizal ada kuasa nak mengundi Presiden FIFA tak?

http://simple-mzs.blogspot.com/

Anonymous said...

and the winner is Joseph S Blatter...

Anonymous said...

Let choose the best between the 2, so FIFA can really do the best for World Football. FAM support goes to.....?

frodo_dastan said...

Bagi saya, tidak menjadi kepentingan utk Mohamed bin Hammam Al Abdulla bertanding kerana rekod kepimpinan Joseph S Blatter sudah ckup bagus utk dipertikaikan.

Anonymous said...

MASANYA MEMUJUK LIM TEONG KIM KEMBALI KE MALAYSIA


Bukan bertujuan menggantikan coach "King Gopal" tetapi dia adalah orang sesuai untuk menjadi pengarah teknikal dan pembangunan bakat - bakat muda di negara kita. Menjadi jurulatih akademi di Bayern Munich, Jerman bukan calang - calang tugas yang digalasnya dan hanya orang yang layak akan diberi kepercayaan untuk memegang jawatan sebegitu. Sudah terbukti dalam menghasilkan pemain - pemain yang digeruni dan berbakat besar dalam pasukan kebangsaan Jerman seperti Thomas Muller dan Holdger Bardstubar yang beraksi di Piala Dunia 2010.



Saya yakin dengan kemenangan semalam, kita mampu mengubah pemikiran sekaligus memujuknya untuk menabur khidmat di negara kelahirannya. Pengalamannya amat membantu untuk kita menghasilkan pemain - pemain bertaraf dunia satu masa nanti jika diberi bantuan dan sokongan sepenuhnya .


P/s: bro rizal.. tolong tulis pasal brendan gan.. nampak mcm malaysia tak nak pakai player2 luar sedangkan undian memihak kepada kita.. gunakan semua tenaga yg ade...

nstman said...

Platini is the real snake. Anti-EPL, anti-English. This man wants to destroy EPL dominance of world league football. He wants malaysians to watch only spanish and french leagues.