Monday, July 9, 2012

SAM di landasan yang betul

Baru-baru ini Persatuan Penulis-penulis Sukan Malaysia (SAM) mengadakan mesyuarat agung dwitahunan di Wisma MOM. Barisan kepemimpinan tertinggi SAM kekal selepas menang tanpa bertanding. Satu-satunya muka baru di kalangan exco ialah Hafizal Hamad dari RTM.



Barisan SAM penggal 2012-2014


Aku tukang kira undi cukuplah


Dan kutip undi

Baca duniasukan online di sini. Tetamu kehormat Datuk Naim Mohamad menyaran SAM menerajui usaha mewujudkan satu portal sukan untuk rujukan semua pihak yang mengandungi maklumat gelanggang di daerah sehingga info kejohanan besar membabitkan atlet negara.

Bagi aku cabaran SAM ialah memastikan ahlinya terbela dari segi tugasan dan kerja, berpeluang menggarap ilmu di organisasi media di luar, mematuhi etika kewartawanan dan melindungi kepentingan petugas media elektronik, cetak dan dunia siber. SAM berada di landasan yang betul.



3 comments:

HSKAMAL said...

Bro Rizal,

Jgnlah kira undi aje...
Jadilah ketua SAM. u layak maaa

Anonymous said...

Sapa cakap dia layak??? Gigi ada longkang tak hensem langsung.....

HSKAMAL said...

Pasal gigi ada lomgkanglah dia bagus dan layak. Nak tahu sebab apa?

Bila dia berfikir aje, terus keluar melalui saluran2 longkang yg ada padanya.-hahaha! Dia tak boleh hold back,DGN IZIN.-Nampak!

Tapi, apa2 pun, kita perlukan org2 seperti Rizal dan aku-Dai thamby, pohhhhhda!hahahaha, gurau aje.

Di Malaysia, when comes to sports,...we have to say TQ to ourselflah for the ideas and the hard-work. Depah semua sudah bijak dan pandai, tak mahu dengar atau mahu cakap Tqlah.

So, bila ada longkang, bolehlah terus belasah!bila org marah, ckplah, sory terlepas pasai ada longkang. hahahaha!