Saturday, September 5, 2009

Lelaki Sabah

Aku berada di Doha membuat liputan Sukan Asia apabila aku diisytihar pemenang kategori kewartawanan sukan Bahasa Inggeris pada anugerah Institut Akhbar Malaysia (MPI) 2005 yang diadakan pada lewat 2006. Melepaslah aku naik ke pentas menerima hadiah daripada Timbalan Perdana Menteri ketika itu, Datuk Seri Najib Razak. Bagi kategori Bahasa Malaysia, pemenangnya Mustapa Lakawa dari akhbar Kosmo! Rupa-rupanya anak muda dari Sabah ini juga mempunyai blog. Nama blognya - lelaki Sabah. Klik di sini.

2 comments:

Wan Fakhrul Wan Bakar said...

aku rasa,dari ramai2 reporter dari sabah..mustapa ni sorg je kot yg ada blog....kira mamat ni berjaya mengharumkan nama sabah terutamanya warga keningau...

Dunia Aku said...

wan..
ada mata pandang, ada telinga dengar, ada idea... kita tulis lah