Saturday, October 31, 2009

Jom ke Shah Alam 8 November

Daftar di www.eplx.my/daftarfutsal, sertai kejohanan futsal dan menangi hadiah bernilai RM40,000 ke atas hasil kerjasama Intranet Profile, Kosmo! dan myTV3.

2 comments:

anti penyalahgunaan kuasa said...

salam incik Rizal,
Nak tanya futsal ni pakai ref mana? mintak khidmat dari FAM ke? Tak payah la guna ref FAM Rizal... lebih baik panggil je geng2 ref masyuuuk Nik Radzi & co punya ref senang cerita.
Kakalau minta kat FAM, balik2 org tu jer yang buat. Bola rumput ke, bola pantai ke... bola futsal ke suma geng2 yg sama pergi yang diketuai oleh ref yang bekerja di FAM sendiri. Dia yang buat lantikan dan dia juga tarok nama sendiri.
Bola pantai tarok nama sendiri, bola biasa pun sama. Futsal pun 2x5.... Ini satu bentuk penyalahgunaan kuasa yang harus diambil tahu oleh SU Agung FAm dan ahli-ahli majlis FAM.
Cuba tengok lantikan piala malaysia, dia letak nama sendiri ke venue paling jauh sekali. Lepas Johor dia pi kedah... lepas tu perlis. Kemudian kelantan. Lepas tu ke Terengganu pulak. KAlau nak cari makan dengan duit FAM, letak jawatan dan buat ref sepenuh masa.
Jangan gunakan kedudukan untuk kepentingan diri sendiri.

Anonymous said...

apa sudah berlaku pada pengadil FAM subkiddin salleh di world cup U-17 Nigeria?
Sejak mula hingga 29 Oktober, beliau hanya dilantik sebagai pengadil simpanan saja sebanyak 4 kali tanpa jadi pengadil tengah. Apakah beliau mengalami kecederaan serious?